sobota, 30 sierpnia 2014

Taka ulga... I pisanie w eter.

W końcu wymieniłam klawiaturę w laptopie. Nieopisana radość móc znów używać klawiszy zamiast myszki! Z tej okazji notka - bo mogę! :)

Jakiś czas temu znajoma poinformowała mnie, że moje zdjęcie z instagrama znalazło się na pewnej stronie internetowej:
http://filing.pl/koty-na-instagramie-vs-koty-w-rzeczywistosci/
Oczywiście ściągnięte ze strony, na której lepiej oznaczono źródła zdjęć. Niby na filing podane źródło, ale bez odpowiedniego skierowania, no cóż... ;)
http://www.buzzfeed.com/floperry/cats-on-instagram-vs-cats-in-reality#3cbfhzj

Numer 8, instagramowe koty modelingowe i ich drapak.
Uśmiałam się z całego "artykułu". Koty to pokręcone stworzenia. Z nimi źle i bez nich też. :)

Ostatnio męczę jedną piosenkę. To niedobrze, czasami potrafię słuchać czegoś tak długo, w kółko i w kółko, aż mi zbrzydnie (tylko na jakiś czas). Też macie takie 'fazy' na jakiś utwór?



Uwielbiam.

Do tego w końcu zawiesiłam firanki w nowym mieszkaniu, ręce mi odpadają.

Miłego weekendu wszystkim!

Ps Chyba w końcu dojrzałam do tatuażu. Z jednej strony co roku człowiek jest coraz starszy... nie ma się z czego cieszyć, ale oprócz +1 do wieku, widzę także zmiany w moim toku myślenia. Podoba mi się to. Z ciężkiej depresji w okres stagnacji, zaczynam coraz bardziej cieszyć się życiem i to nie na pokaz (pisząc 'pokaz' mam namyśli również - na pokaz dla samej siebie). Wspaniałe uczucie mieć świadomość własnego samorozwijania się. Mimo, tej dołującej jesiennej aury. O 6:20 można już rano zamarznąć. ;)

3 komentarze:

  1. Ha, ja pierwszy tatuaż zrobiłam sobie w wieku 25 lat ;) Nie ma co robić za wcześnie, bo wtedy każdy robi byleby mieć i pokazać dorosłość... a tak to robi się je dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie zawsze wydawało się, że męczenie w kółko jednej i tej samej piosenki, która akurat zawładnęła moim sercem i umysłem to coś zupełnie naturalnego i wszyscy tak mają:D Co z tego, że po jakimś czasie zbrzydnie do tego stopnia, że nie będę chciała mieć z nią nic wspólnego, po kilku miesiącach i tak do niej wrócęXD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo. :)